slot bonus new member depo 25 bonus 25 SBOBET SBOBET slot dana https://arpenrj.org.br/judi-bola/ https://opportunitymonkey.com/ https://sbobet-bola.powerappsportals.com/ https://www.divadiamondsjewelry.com/depo-25-bonus-25/ https://www.divadiamondsjewelry.com/slot-dana/ https://ambonekspres.com/ https://bonus-slot-100.powerappsportals.com/ depo 25 bonus 25 depo 25 bonus 25 depo 25 bonus 25 bet 10 ribu bonus new member rtp slot slot dana slotwin88 situs judi bola rtp live
כיצד משתמשים בתמונות ממוזערות של וידאו כדי לגרום לכולם לרצות לצפות בסרטונים שלכם
October 6, 2022

כיצד משתמשים בתמונות ממוזערות של וידאו כדי לגרום לכולם לרצות לצפות בסרטונים שלכם

רק למשתמשי מיסטר ג'וקר 10% עלינו! קוד קופון: 10misterjoker10

תמונות ממוזערות הן חלק חשוב בכל אתר אינטרנט או ערוץ יוטיוב. הם עוזרים לצופים להבין במהירות על מה הם מסתכלים ויכולים לבקש מהם ללחוץ לסרטון המלא אם הם מעוניינים. באופן טבעי משתמשים בתמונות ממוזערות גם כדי להשפיע על לייקים לערוץ – על ידי הצגת תמונות ממוזערות של סרטון שאוהב על ידי אחרים, תוכלו לעודד אותם לעשות את אותו הדבר. במאמר זה, נסקור כיצד שימוש בתמונות ממוזערות יכול להשפיע על ספירת הלייקים של הערוץ שלך, וכיצד תוכל למקסם את ההשפעה שלו כדי להגדיל את מספר הצפייה והמעורבות.

 

מהן תמונות ממוזערות של וידאו?

תמונות ממוזערות של וידאו הן תמונות ממוזערות קטנות המוצגות כאשר משתמש גולל דרך סרטון ב-YouTube. ניתן להשתמש בתמונות ממוזערות כדי להשפיע על החלטת המשתמש לצפות בסרטון או לייק אותו. על מנת ליצור תמונות ממוזערות של סרטוני וידאו, יוטיוב משתמש בשני גורמים עיקריים: תוכן הסרטון והפופולריות של הסרטון.

כיצד משתמשים בתמונות ממוזערות של וידאו כדי להשפיע על אהבת הערוץ שלך?
ניתן להשתמש בתמונות ממוזערות של וידאו כדי להשפיע על החלטת המשתמש לצפות בסרטון או לייק אותו. בעת גלילה בין סרטונים, YouTube מציג תמונות ממוזערות של כל אחד מהם. תמונות ממוזערות יכולות להיות דרך יעילה ללכוד את תשומת הלב של הצופה ולהניע אותו לצפות בסרטון.

כדי ליצור תמונות ממוזערות של סרטוני וידאו, YouTube משתמש בשני גורמים עיקריים: תוכן הסרטון והפופולריות שלו. הגורם הראשון מבוסס על תוכן הסרטון. לדוגמה, אם יוטיוב פופולרי מעלה סרטון חדש על טיפים לאיפור, סביר להניח שהתמונה הממוזערת שלו תכלול מוצרי איפור. הגורם השני מבוסס על כמה טוב הסרטון התקבל על ידי משתמשים אחרים. אם יוטיוב פופולרי מעלה סרטון חדש על טיפים לאיפור, אבל הוא לא התקבל היטב על ידי משתמשים אחרים, סביר להניח שהתמונה הממוזערת שלו לא תציג שום מוצרי איפור.

 

למה להשתמש בתמונות ממוזערות של וידאו?

אחת הדרכים להשפיע על ספירת הלייקים על הסרטונים שלך היא באמצעות תמונות ממוזערות. תמונות ממוזערות נותנות לצופים תמונת מצב של למה לצפות בעת צפייה בסרטון, ויכולות לעזור לצופים להתעניין בצפייה בסרטון המלא. הם יכולים גם לעזור להגדיל את מספר הצפייה בערוץ שלך, מכיוון שצופים שסקרנים לגבי מה הסרטון עשויים להיות בעלי סיכוי גבוה יותר לצפות בו אם התמונה הממוזערת מפתה.

יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת יצירת תמונות ממוזערות. ראשית, ודא שהם מייצגים במדויק את תוכן הסרטון. שנית, ודא שהם מעניינים ומרתקים מספיק כדי להצדיק מבט מקרוב. לבסוף, הקפידו לשמור אותם קצרים מספיק כדי שהם לא יתפסו יותר מדי מקום בדף, אבל מספיק זמן כדי למשוך את תשומת הלב של אנשים.

ישנם מספר כלים שונים שבהם אתה יכול להשתמש כדי ליצור תמונות ממוזערות, כולל Adobe Photoshop ו-GIMP. אם אין לך ניסיון בעיצובם בעצמך, יש המון מדריכים מקוונים שיובילו אותך בתהליך.

אם אתה מעוניין להגדיל את מספר הצפייה בערוץ שלך ולשפר את המעורבות בסרטונים שלך, שימוש בתמונות ממוזערות יכול להיות דרך מצוינת לעשות זאת. זכור את הטיפים הללו בעת יצירתם, ותהיה בדרך להצלחה.

 

כיצד להוסיף תמונה ממוזערת של וידאו לסרטונים שלך

הוספת תמונה ממוזערת לסרטונים שלך היא אחת הדרכים להגדיל את מספר הצפייה והלייקים בערוץ שלך. תמונות ממוזערות של וידאו הן תמונות קטנות המופיעות בפינה השמאלית התחתונה של סרטונים כשהן משותפים במדיה חברתית. הם כלולים גם בחלק מפלטפורמות נגני הווידאו, כמו YouTube, Vimeo ו-Facebook.

יש כמה דברים שעליך לשקול לפני שתוסיף תמונה ממוזערת לסרטונים שלך:

 

  1. הגודל והפורמט של התמונה הממוזערת

תמונות ממוזערות של וידאו הן בדרך כלל בין 150-300 פיקסלים ברוחב ובגובה. אתה יכול לשנות את גודלם כך שיתאים לאיזה גודל שתרצה שהם יהיו, אבל זכור שהם ייראו טוב יותר אם הם ברזולוציה גבוהה מספיק עבור מדיה חברתית אך נמוכה מספיק כדי שהיא לא תעכב כאשר מישהו משתף הסרטון שלך.

 

  1. התמונה שבה אתה משתמש כתמונה ממוזערת

אתה יכול להשתמש בכל תמונה שתרצה כתמונה ממוזערת של וידאו, כל עוד היא מתאימה לשימוש עם סרטונים ובדרך כלל עומדת בהנחיות של YouTube. לדוגמה, התמונה הממוזערת שלך לא צריכה לכלול שפה פוגענית או תמונות שעלולות להפר את חוקי זכויות היוצרים.

 

  1. מטרת השימוש בתמונות ממוזערות של וידאו

המטרה העיקרית של שימוש בתמונות ממוזערות של סרטונים היא לעזור לאנשים למצוא ולצפות בסרטונים שלך ביתר קלות. הכללת תמונות ממוזערות בסרטונים שלך תגדיל את הסיכוי שאנשים יראו אותן כאשר הם מחפשים סרטונים קשורים, וזה גם יעזור לאנשים שצופים בסרטונים שלך במכשיר נייד.

 

  1. תהליך הוספת תמונות ממוזערות של וידאו

אין דרך קלה אחת להוסיף תמונות ממוזערות של וידאו לסרטונים שלך, אבל יש כמה שיטות שונות שבהן תוכל להשתמש. אם אתה משתמש בפלטפורמת נגן וידאו כמו YouTube או Vimeo, אתה יכול פשוט ללחוץ על הכרטיסייה “וידאו” בתפריט ולאחר מכן לבחור “הוסף מדיה”. בפייסבוק, אתה יכול להוסיף תמונה ממוזערת על ידי מעבר לדף הסרטונים שלך ובחירה ב”הוסף וידאו”.

 

לאחר שהוספת את התמונה הממוזערת, תצטרך להחליט באיזה גודל היא צריכה להיות. אתה יכול לבחור גודל ספציפי למדיה חברתית או משהו גדול יותר (כמו 720p) שייראה טוב כשהוא מוטבע בפוסט בבלוג או באתר.

 

איך תמונות ממוזערות משיגות את שאנל שלך יותר צופים?

תמונות ממוזערות הן חלק חשוב ממטא נתונים של סרטון. משתמשים בתמונות ממוזערות כדי לקבוע אם צופה צריך לצפות בסרטון כולו או לדלג עליו. ניתן להשתמש בתמונות ממוזערות גם כדי להשפיע על הצופים לאהוב את הערוץ שלך. אם צופה אוהב את התמונה הממוזערת, זה עשוי להגדיל את הסיכוי שהוא יצפה בסרטון המלא. אם יש לך תמונות ממוזערות טובות, ייתכן שתוכל להשיג יותר צופים לסרטונים שלך.

 

כיצד תמונות ממוזערות משפיעות על אהבת הערוץ שלך

עד עכשיו, אתה בטח מכיר את האופן שבו משתמשים בתמונות ממוזערות של סרטונים כדי להשפיע על הלייקים לערוץ שלך. אבל מה שאתה אולי לא יודע זה שיש עוד כמה גורמים שתורמים לסבירות של תמונה ממוזערת של סרטון.

על מנת לעזור לשפר את ציון הסבירות (LScore), פייסבוק משתמשת במספר גורמים כאשר שופטת אם להציג תמונה ממוזערת עבור סרטון נתון. גורמים אלה כוללים:

-גיל הסרטון

-הרלוונטיות של הסרטון

-שיעור המעורבות בסרטון

-מספר הצפייה בסרטון בדפי הפייסבוק שבהם הוא שותף

-שיעור המעורבות של הסרטון בדפי פייסבוק שבהם הוא שותף על ידי חברים

-הסבירות שתלחץ על התמונה הממוזערת של הסרטון

-עד כמה השם דומה למונח המשמש בשאילתת חיפוש

-מיקום הסרטון

על ידי הבנת הגורמים הללו, תוכל להשתמש בהם כדי להגדיל את ציון הסבירות עבור הסרטונים שלך. לדוגמה, אם אתה רוצה להעלות את ציון הסבירות לסרטון ישן יותר, רלוונטי ובעל שיעורי מעורבות גבוהים בדפי פייסבוק שבהם הוא שותף, תוכל למקד לדפים אלה במיקוד המודעה שלך.

 

כיצד ליצור תמונה ממוזערת של וידאו מושכת?

תמונות ממוזערות של וידאו יכולות להיות כלי רב עוצמה להשפיע על הלייקים לערוץ שלך. להלן מספר טיפים כיצד ליצור תמונה ממוזערת מושכת:

שמור על זה פשוט: אל תסבך יתר על המידה את התמונה הממוזערת או הסרטון שלך. ודא שזה קל להבנה ותופס את תשומת הלב של הצופה.

לכדו את תשומת הלב של הצופה: השתמשו בוויזואליות חזקה ונסו ללכוד את תשומת הלב של הצופה באמצעות טקסט מודגש או צבעים בהירים.

שחק לכוחותיך: השתמש באלמנטים הייחודיים לערוץ שלך והפנה את התמונה הממוזערת שלך לחוזקות אלה. לדוגמה, אם אתה ערוץ בישול, השתמש בתמונות אוכל בתמונה הממוזערת שלך.

היו אטרקטיביים וחמודים: כוונו תמיד לעיצוב מושך וחמוד שימשוך את עינו של הצופה. אתה לא רוצה שהם ילחצו לפני שהייתה להם הזדמנות לראות מה יש לך להציע!

 

מה לעשות אם התמונה הממוזערת של הווידאו שלך לא מופיעה

כשאתה מפרסם סרטון בערוץ שלך, אתה יכול להשתמש בתמונות ממוזערות של וידאו כדי להשפיע על האופן שבו אחרים אוהבים אותו. תמונות ממוזערות הן תמונות קטנות המופיעות בתחתית הסרטונים שלך כאשר הצופים מסתכלים עליהם. אם תמונה ממוזערת לא מופיעה עבור הסרטון שלך, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות:

  1. ודא שהסרטון שלך מותאם ל-YouTube. סרטונים שהותאמו ל-YouTube נראים טוב יותר בתמונות ממוזערות ומקלים על הצופים למצוא ולצפות בסרטונים שלך. אתה יכול לבצע אופטימיזציה של הסרטונים שלך על ידי התאמת הגודל, האיכות והמיקום של התמונה הממוזערת.
  2. נסה להשתמש בגדלים שונים של תמונות ממוזערות. חלק מהערוצים מעדיפים תמונות ממוזערות קטנות יותר שמתאימות לנגן YouTube בעוד ערוצים אחרים משתמשים בתמונות ממוזערות גדולות יותר שמופיעות בעמוד הראשי של YouTube.
  3. בדוק אם אתה משתמש במצב Live Preview. מצב תצוגה מקדימה חיה מראה לך כיצד תיראה התמונה הממוזערת לפני שתפרסם אותה, כך שתוכל לוודא שהיא נראית טוב לפני שתפרסם אותה.
  4. השתמש בכלי ליצירת תמונות ממוזערות. פלטפורמות מסוימות, כגון Twitch, מאפשרות למשתמשים ליצור תמונות ממוזערות משלהם באמצעות הכלים שסופקו או על ידי העלאת תמונה מהמחשב שלהם.

 

שאלות נפוצות

כיצד משתמשים בתמונות ממוזערות של סרטונים כדי להשפיע על הלייקים לערוץ שלך?

תמונות ממוזערות של וידאו משמשות כדרך לצופים לזהות במהירות ובקלות את הסרטון שהם מחפשים. כאשר צופה לוחץ על תמונה ממוזערת, הוא מועבר לדף הווידאו באורך מלא של קטע תוכן מסוים זה. אם הסרטון פופולרי ושותף על ידי צופים אחרים, ייתכן שלתמונה הממוזערת יהיו יותר צפיות והיא תוצג במיקום גבוה יותר בדף. בנוסף, אם משתמשים אוהבים את מה שהם רואים, הם עשויים לבחור לעשות “אהבתי” לסרטון או לשתף אותו עם העוקבים שלהם.

מדוע אנו משתמשים בתמונות ממוזערות הדומות לכותרת הסרטון?

דמיון של תמונות ממוזערות מבוסס על מגוון גורמים, כולל כותרת הסרטון, ז’אנר הסרטון והזמן האחרון שהועלה הסרטון. אנו מאמינים שתמונות ממוזערות הדומות מאוד לכותרות הסרטונים עוזרות לצופים לזהות במהירות סרטונים שרלוונטיים לתחומי העניין שלהם.

מדוע לפעמים אני רואה סרטונים עם תמונות ממוזערות שאינן זהות לכותרת הסרטון?

ניתן לשנות תמונות ממוזערות בכל עת, ואנחנו עשויים לבצע שינויים בכותרות או בתיאורים של סרטונים בעתיד.

 

סיכום

תמונות ממוזערות הן אחד הערוצים הנפוצים ביותר במדיה החברתית כדי להשפיע על האופן שבו העוקבים שלך אוהבים את הפוסטים שלך ומקיימים איתם אינטראקציה. על ידי שימוש בתמונות ממוזערות של וידאו הרלוונטיות לנושא הפוסט שלך, תוכל לעודד אנשים נוספים לקיים אינטראקציה ולאהוב את התוכן שלך. בנוסף, על ידי שימוש בתמונה ממוזערת הקרובה להתאמה למראה ולתחושה הכלליים של הפוסט שלך, תוכל לשכנע את הצופים שהם רואים את התוכן האמיתי של הפוסט במקום מודעות או הסחות דעת אחרות. באיזה עיצוב תמונה ממוזערת של סרטון תרצה להשתמש בפוסט הבא שלך? ספר לנו בתגובות למטה!

 

רק למשתמשי מיסטר ג'וקר 10% עלינו! קוד קופון: 10misterjoker10

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *